2011. május 4., szerda

Kürtös Kupa XCO edzésképpen

Hosszas morfondírozás után úgy határoztam, hogy mégiscsak elindulok idén is gyenesdiási Kürtös Kupán. Természetesen a 6 körön, ez nem is volt kérdés. 
Végülis jó döntést hoztam, hogy lementem, na de nem a verseny miatt, mivel ott nem éppen teljesítettem valami fényesen, inkább a hangulat és a társaság miatt érte meg lemenni.
8-kor indultunk útnak Adrival, aki a 2-körös futamon rajtolt el, és ott az első helyig tekerte magát. Nekem még jó sokat kellett várnom a 6 körös futamig, de addig csakcsak elment az idő a hülyeséggel.
Na és persze a SingleSpeed 2011-es bajnokság is színesítette a napot, szóval nem unatkoztunk.

13-kor volt a rajtunk. Szokás szerint már egyből a mezőny végére kerültem, ami nem igazán baj. Horváth Ágit még egy darabig láttam magam előtt, de volt egy olyan sejtésem, ha én még ennél is jobban megnyomom az első köröket, akkor még a 6 kört sem fogom végig bírni. Ezt azért mégse kéne. Persze már az első körben elég szépen megöltem magam és onnantól egyre csak rosszabb körök következtek. Első kör végén volt egy kis gond a bringával, nem akart felváltani nagytányérra, na ott egy kicsit megijedtem. Pepiék akartak segíteni, de valahogy megoldottam. Az ijedtség lehet nagyobb volt, mint maga a baj.

Aztán kezdem egyre jobban ráállni a saját tempómra... vagyis próbáltam, mert az már nem az volt, mert az első körök sokat kivettek belőlem, így egyre rosszabb lett minden.
"Ezt orvos látta? :-)
"
Adri folyamatosan mondta, hogy Ági és KTM-es lány milyen messze van tőlem, de már nem bírt érdekelni :)
Örültem neki, hogy tudtam még menni és az emelkedőket ki bírtam tekerni.
Végül 2. lettem, abszolút 3., 01.16-os idővel, ami kb 5 perccel jobb, mint a tavalyi, de azért ennek hadd ne örüljek :) Ennél jobbnak kellene lennem...
Sajnos gyengécske vagyok ehhez, maraton jobban megy ( legalábbis abban reménykedem)

A hangulatra nem lehet panaszom, a képek mindent elárulnak. Nem kicsit idióta banda ez a bringástársadalom :D




Most hétvégén még teszek egy próbát, elindulok a Pilis kupán. 2 kör, csak nem halok bele :)


Fotó1
Fotó2

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése