2011. július 28., csütörtök

"Hello Lányok" csapat a 24 óráson

Kicsit talán már rég jelentkeztem, ami nem azt jelenti, hogy tétlenkedem. Ugyanúgy részt veszek a versenyeken mint eddig, csak volt egy kis mélypont, amin próbálok túljutni. Ott voltam a Vértesboglári Pikniken, Crosskovácsiban, Duna maratonon, Erdőbényén, Gabesz supportjaként az XCO ob-n, szóval azért megfordulok itt ott.

De a fő téma most az idei zánkai 24 órás verseny. Budai Anitával az egerszegi 10 óráson kitaláltuk, hogy mi márpedig duózni fogunk és úgy, hogy végig is megyünk. Be is tartottuk a szavunkat, beneveztünk, elindultunk és végigcsináltuk, hab a tortán, hogy megnyertük!
Igazából hosszas tervezés nem előzte meg a versenyt, telefonon párszor egyeztettünk, hogy mire is van szükség, ki mit tud hozni! Ennyi elég is volt, hamar meg tudtunk egyezni, jó volt az összhang.

Szombat reggel "kissé" fullra pakolva a kocsit indultam Zánkára a legjobb supportos hölgyeménnyel, Szekér Adrienn személyében (vajon jól végezte e munkáját a post végén kiderül). Út közben szakadt az eső, én meg paráztam, hogy Úristen mi lesz!!! De végül imáim meghallgatásra kerültek, mert elállt az eső. Nagy szerencse, mert nem volt cserebringám. (bár extra vészhelyzetben biztosan jött volna a segítség ;))
Megérkezvén egyből megtaláltunk kedves pajtásainkat, a Deviant team-et. Természetesen hozzájuk a lehető legközelebb le is cuccoltunk, hogy barátok közt tölthessük eme néhány órácskát:-).
Fityisz készül

Megérdeztek Anitáék is, és a Mátra Bikeres lányok Danival. Így állt össze a kis sátorteamünk.
Sátorépítés extra káosz! Tipikus lány csapat vagyunk, le se tagadhattuk volna önmagunkat :-D De végül sikerült.
Egy kis pózolásra mindig jut idő :)

Én a végén már nem vettem ki a részem a munkából, mert készülnöm kellett a pontban délben induló menetelésre! Közben Adriék olyan otthonossá varázsolták a sátrat, hogy akár ki is adhattuk volna, persze teljes ellátással, mert gyakorlatilag annyi kajánk volt, mint egy nagyobb büfének. Pályát nem jártam, gondoltam minek. Első kör elég lesz rá :)
főhadiszállás, itt még rend volt

Rajtba még kis izgalom és nevetgélés a többiekkel, majd fireee :) Első kör valóban a pályával való ismerkedéssel telt és a szokásos lökdösődéssel, mert mindenki annyira sietni akar. Ebből jobbnak láttam kimaradni, mondván még bőven van idő bizonyítani, nem az első körben fogom megváltani a világot.
Első kör megtétele után kijelentettem, hogy igen, ez a pálya nekem tetszik, jó lesz, maradhat :) Mentem egy órát, majd Anita is egyet, hogy ő is kicsit barátkozzon a pályával, majd jöttek a hosszabb tekerések. Hamar ment az idő a pályán és sajnos a pihenő idő is nagyon hamar ment. Arra pont elég volt, hogy átöltözzem, egyek valami rendes kaját, és kicsit nyugodjak. Supportosok folyton figyeltek minket, hogy mire van szükség, mennyit megyünk, jól vagyunk e, és persze a biztatásuk is sokat jelentett.
Térdem kezdett fájni és a derekam is, ennek nagyon nem örültem. 
Elején még elég közel volt hozzánk a Száguldó Virágok csapata, de nekem ez nem tetszett, és kicsit erősebb tempóra kapcsoltam. Tartottam tőle, hogy lehet nem jó ötlet ez, mert elfáradok, de két óra alatt 2 plusz körelőnyt szereztem:) Aztán óráról órára egyre nagyobb lett a körelőnyünk, de ennek ellenére nem dőltünk hátra, pedig megtehettük volna, hogy megállunk. De a cél akkor is az volt, hogy végigtekerjük mind a 24 órát, mindentől függetlenül.
Szilvi

Anita




















Menet közben kitaláltam magamnak egy kis privát taktikát, ami abból állt, hogy voltak a pályán bizonyos pontok, amiket mindig előre megszabott limitidőn belül kellett elérnem :) Így körönként voltak célok, amiket teljesíteni kellett.

Éjszaka kicsit hosszabbakat mentünk, hogy több idő legyen pihenni, ez okos döntés volt, mert kicsit tudtam aludni - silent night, amit csak Bíró Ádi kedves szavai és több száz bringás zaja zavart csak meg:)

Nem volt rossz idő, így simán kint maradtam a kempingágyban egy hálózsákban. Adri olyan aranyosan betakargatott még pléddel is. Egyértelműen jó úton haladt a legjobb support díj megszerzéséhez.
Supportosok igen tudják a dolgukat :)
Éjjel volt egy kis probléma a lámpával, amit ide nem írhatok le, nem publikus, mindenki kiröhögne :) Ezen kívül szegény Anita lámpája lemerült éjjel és majd 2 kört kellett lámpa nélkül mennie, de ugyanígy pórul jártam én is, mert nekem is lemerült. Real dark-ride lett a vége!:D


1-1, 2-2, 2-2, 3-3, 2-2, 1-1,1-1 Durván így osztottuk be a váltásokat, ami szerintem jó ötlet volt, talán a vége volt kicsit szétesve, de az ott már senkit sem érdekelt :)


Végül 69 megtett körrel, 18 kör előnnyel fölényesen győztünk! Juhééé!!! :-)
Annyira jó érzés volt hallani, hogy mennyi ember szurkol és kiabálja a nevem a pálya széléről (de lehet nem is ismernek, csak elolvasták a nevem a vázon:))! Csak kapkodtam a fejem, hogy mikor honnan kiabál valaki:) Persze a rózsaszín térdtapaszom is elég népszerű volt :) Legnagyobb szurkoló persze Ádám volt, aki többször kiabálta, mikor eltekertem előtte: "Szilvi, én úgy szeretlek" :)
Reggel végre megérkezett Zsé és Tomi is, ottlétükkel lényegesen emeltek a hangulatot :D
                                     



Délután kettőig kellett várni az eredményhirdetésre, ott már volt bajuk rendesen, alig bírtuk ki addig, persze hülyeséggel ütöttük el az időt, nem hazudtolva meg önmagunkat. Végül jött a ceremónia, színpadra hívtak minket, kaptunk sokmindent, (sok vérnyomásmérőt, egy életre elég lett volna), érmet, kupát, lámpát, kesztyűt és egy ingyen nevezést a Trans Hungária Maratonra (sajnos én ezen nem indulok, de a nevezés már gazdára lelt és olyan ember kapja, aki valóban megérdemli:).


Nekem nagyon bejött ez a 24 órás, tetszik, mert a saját tempómban mehettem és feszegethettem a saját határaimat. De ahogy látom, hogy még messze van az a bizonyos határ, fogom én még magam tesztelni, hogy vajon mennyit is bírok. Hogy hol és mikor, az a jövő titka :)


Anitának köszönöm hogy a duópartnerem volt! Adri természetesen megkapta a legjobb support-os címet, le a kalappal előtte, nélküle nem ment volna. Köszi Adri!!! Köszönet Daninak, ő is nagyon sokat segített!
Köszönet a fotós team-nek, hogy megörökítették legjobb pillanatainkat. Név szerint: Káldi Tomi és Fejes Miki, Dévai Dani. Zsének is kösz, hogy jelenlétével megtisztelt minket :)

Relax 1 - mert megérdemli



Relax 2 - szintén megérdemli
Jövőre ugyanitt :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése