2010. október 9., szombat

Rajtra kész az új edzőtárs :-)

Nevesítve: Merida Cyclo Cross 4.

Már elég régóta szerettem volna egy országúti gépet. Többen rágták is emiatt a fülem, hogy mért nem veszek már egyet, hogy rendesen tudjak edzeni. Hát tessék, itt van :-) Bár én az előzővel meg voltam elégedve, ami egy Giant monti volt slick gumikkal. Több évig jó szolgálatot nyújtott és sosem hagyott cserben. Ő ezentúl sem fog pihenni, csak talán kicsit kevesebb dolga lesz. Jótékony célt fog teljesíteni: megkapta a Tesóm:-) Remélem ezt nem fogják tőle ellopni, mert akkor nem kicsit leszek ideges!!!

Egy jó ideje már fürkésztük többen a bikemagaprót, hátha kifogunk valami jó vételt. Volt több lehetőség is, de egyik sem volt tökéletes, vagy utólag még nagyon sok pénzt kellett volna rá költeni.
Aztán múlt pénteken egy veszprémi bringaboltos felrakta ezt a zsír új gépet az apróra, elég jutányos áron. Rövid gondolkodás után már azon kaptam magam, hogy utalom a pénzt :-)
A boltosok nagyon korrektek voltak, minden kérdésemre egyből és nagyon kedvesen válaszoltak, és következő munkanap már küldték is futárral a bringát. Már alig vártam, hogy jöjjön a futár. Olyan boldog voltam, mikor megjelent a csomaggal a kezében. Bár az ő arcán nem láttam semmiféle örömöt, nem volt boldog, hogy fel kellett cipelnie a második emeletre :-)

No de lássuk a részleteket!
Felszereltsége:

Váz Cyclo Cross-Lite
Villa Carbon CC
Fék első/hátsó Shimano BR-R550
Lánc Shimano CN-5600
Hajtómű FSA Omega 50-34 Mega
Fogaskoszorú Shimano CS-5600 12-27
Kormány X-Mission Comp CEN Road classic 31.8
Kormányszár X-Mission Comp OS CEN 7
Agy első/hátsó Shimano 105
Felni Mavic CXP22S Black/NC
Nyereg X-Mission Road Pro
Nyeregszár X-Mission Comp CEN SB20 27.2
Külso első/hátsó Maxxis Larsen mimo CX 35 Kevlar
Váltókarok Shimano 105 10/2 Dual Control
Váltók hátsó / első Shimano 105SS / 105 31,8
Súly - Váz (Kg) 1,435 (55cm)
Súly - Kerékpár (pedál nélkül, Kg) 9,60 (55cm)

Tegnap este jópár kisebb átalakítást hajtottunk rajt végre. Kicsit átrendeztük a kormányt, mivel nem tűnt valami kényelmesek. Kapott egy új outi külsőt a cyclo gumi helyett. Rákerült egy "csodaszép" sárhányó, tiszta papis lett tőle, de ezen majd valószínű korrigálok :-) Felpakoltuk a polar cuccokat, így elvileg rajtra kész :-)

Köszi Sanyi a segítséget az átépítéshez, pontosabban, hogy mindent megcsináltál helyettem :-) Én ilyenre még nem vagyok képes :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése